Fakturę elektroniczną VAT możesz pobrać z naszego serwisu. Warunkiem jest posiadanie konta w naszym serwisie. Fakturę papierowa i paragon fiskalny zawsze dołączamy do przesyłki na jej wierzchu w kopercie z napisem "FAKTURA".
Status zamówienia sprawdzisz po zalogowaniu na swoje konto w zakładce "Twoje konto" w górnym prawym rogu strony.
W momencie wysłania przez nas przesyłki do Ciebie, otrzymasz SMS-em i e-mailem nr listu przewozowego wraz z linkiem do jej śledzenia. Ponadto możesz skorzystać z zakładki w naszym serwisie u dołu strony - "Zamówienia" pozycja "Śledzenie przesyłki"
Na dole strony w sekcji "Zamówienia" wybierz pozycję " "Zwroty i reklamacje", następnie postepuj zgodnie z instrukcjami.
Tak, wszystkie zamówienia pozostają aktywne aż do ich pełnej realizacji. Zdarza się jednak, że dostawa od producenta może do nas dotrzeć z opóźnieniem, mimo naszych starań. W takich sytuacjach, aby nie opóźniać całości, wysyłamy dostępne produkty od razu, a brakujące pozycje dosyłamy w późniejszym terminie.
Na stronie każdego produktu znajduje się informacja o jego dostępności i dacie realizacji . Jeśli produkt ma status niedostępny, wówczas nie jest aktywna opcja dodania do koszyka.
Tak, zamówienie można odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy. Należy jednak w takim przypadku wybrać opcje "odbiór osobisty" podczas składania zamówienia lub powiadomić nas o takim zamiarze.
Może się zdarzyć, że mimo oznaczenia produktów jako np. wykończenie w kolorze "chrom satyna", odcień będzie zauważalnie różny przy bezpośrednim porównaniu. Jest to spowodowane różnicami w technologiach i materiałach wykorzystywanych przez poszczególnych producentów. Warto mieć to na uwadze, szczególnie podczas kompletowania elementów, takich jak klamka i zawias, pochodzących od różnych firm.
Tak, realizujemy wysyłki zagraniczne wyłącznie do krajów członkowskich Unii Europejskiej.
Dla klientów przedsiębiorców z poza terenu Polski i aktywnym numerem VAT UE wystawiamy faktury wewnątrzwspólnotowe po doręczeniu zamówienia firmą spedycyjną na etren UE.
Extra rabat na wybrane klamki dostępny jest wyłącznie po utworzeniu konta i zalogowaniu się.
Dla naszych klientów przygotowaliśmy program rabatowy, który zapewnia zniżki kumulacyjne po osiągnięciu określonych progów zakupowych. Szczegółowe informacje znajdziesz na dole strony w sekcji „Promocje i trendy” pod pozycją „Program rabatowy”.
Dodatkowy rabat nie obejmuje produktów oznaczonych jako "cena specjalna". Produkty te są już objęte maksymalnie obniżoną ceną, dlatego dodatkowe zniżki nie są na nie naliczane. Jeśli masz wątpliwości dotyczące rabatów, skontaktuj się z nami, a chętnie pomożemy!