Zwrot zamówienia/produktu
Pobierz i wypełnij czytelnie druk zwrotu. Masz na to 14 dni od daty odebrania zamówienia. Prześlij go do nas e-mailem lub włóż do paczki ze zwrotem.
Przygotuj paczkę ze zwrotem wykorzystując otrzymane opakowanie lub własne. Pamiętaj, aby zabezpieczyć właściwie produkty do transportu. Powinny być tak zapakowane, aby nie mogły się przemieszczać. Najlepiej zapakuj produkt w taki sposób, w jaki został do Ciebie dostarczony. Jeśli nie posiadasz oryginalnego opakowania, możesz użyć dowolnego kartonu, dbając o odpowiednie zabezpieczenie zawartości. Upewnij się, że produkt nie będzie się przemieszczał podczas transportu – jako wypełnienia użyj folii bąbelkowej,makulatury lub gąbki.
Po otrzymaniu od Ciebie przesyłki ze zwrotem wraz z wypełnionym drukiem zwrotu, niezwłocznie zwrócimy pieniądze na podane konto.
Reklamacje
Pobierz formularz reklamacyjny i wypełnij go czytelnie. Prześlij go do nas za pośrednictwem e-maila lub tradycyjnej poczty. Skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie po otrzymaniu, aby przekazać informacje o dalszych krokach.
W zależności od rodzaju zgłoszenia, w uzasadnionych przypadkach oferujemy wymianę produktu na pełnowartościowy, uzupełnienie braków w dostawie lub zwrot pieniędzy za zakupiony towar. Dokładamy wszelkich starań, aby każdą reklamację rozpatrzyć jak najszybciej, współpracując z naszymi dostawcami i partnerami zachowując maksymalny ustawowy okres czasu.
Masz dodatkowe pytania?
Napisz do nas :
biuro@centrumokuc.pl
Odpowiemy tak szybko, jak to tylko możliwe.
Zadzwoń do nas :
+48 34 3606 600+48 792 146 148
Odpowiemy na każde pytanie!
Odwiedź nas :
ul. Warszawska 48 42-202 Częstochowa
Nasi handlowcy są do Twojej dyspozycji.